/Files/images/montoring/20170925_100639.jpg /Files/images/montoring/DSCN6791.JPG /Files/images/montoring/20180131_163153.jpg /Files/images/montoring/image-0-02-04-0d7262c8302280114b5a8323296b11ea34af9d37b383a577db726b77b2f8808f-V.jpg

/Files/images/oformlennya_saytu/images1.jpeg

"Освіта - скарб; праця - ключ до нього" / П. Буаст/

/Files/images/oformlennya_saytu/images1.jpeg

2020 / 2021 навчальний рік

Програмове забезпечення освітнього процесу в ЗДО № 427 здійснюється відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти України, Освітньої програми виховання та навчання дітей від від народження до 6 років "Я у Світі ", Освітньої програми розвитку "Впевнений старт" та парціальних освітніх програм:
  • «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л.В.);
  • «Україна - моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. Олена Каплуновська, Ірина Кичата)
  • «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт.: Борщ Р. М., Самойлик Д. В.);
  • «Грайлик»,програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З., Линник Т. А.);
  • «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (авт..ЛохвицькаЛ.В.);
  • «Хореографія в дошкільному навчальному закладі», програма, методичні рекомендації з хореографії (авт.. Кравченко Г.Ю., рекомендовано методичною радою Харківської академії неперервної освіти (протокол № 2 від 13.06.2013)
  • «Граючись вчимося. Англійська мова», програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації (авт.: Гунько С., Гусак Л., Лещенко З.).
  • «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми 5 –го року життя» (авт.Боднар С.В., Гончарук А.Д.)
  • «Веселкова музикотерапія: оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку» (авт. Малашевська І.А., Демидова С.К.)
  • «Дошкільнятам про основи правознавства», програма з основ правознавства. (авт. Тетяна Борисенко, Рита Бречка).
  • «Шаховими стежинами», програма з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи.

Пріоритетний напрям: фізкультурно-оздоровчий.

Мова навчання та виховання українська.

Згідно Закону України «Про дошкільну освіту» та Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 12.03.2003 № 305 у закладі дошкільної освіти навчальний рік починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року (з 1 вересня по 15 вересня - адаптаційний, діагностичний період (виявлення педагогами рівня і проблем розвитку дитини на початку навчального року).
Терміни проведення канікул: літні  з 1 червня до 30 серпня (90 календарних днів), осінні  з 22 жовтня по 28 жовтня 2020 (7 календарних днів), зимові  з 29 грудня по 13 січня 2021 (14 календарних днів), весняні – з 23 березня по 31 березня 2021 (5 календарних днів).
Навчання дітей у формі занять починається з 3-го року життя.
Тривалість спеціально-організованих навчальних занять становить:
  • перша молодша група (3 рік життя) – до 10 хвилин,
  • друга молодша група (4 рік життя ) – до 15 хвилин,
  • середня група (5 рік життя)- 20 хвилин,
  • старша група (6 рік життя) – 25 хвилин.


Розподіл групових фронтальних занять на тиждень у 2020/2021 навчальному році

Орієнтовні види діяльності за освітніми лініями перша молодша (від 2 до 3 років) друга молодша (від 3 до 4 років) середня (від 4 до 5 років) старша (від 5 до 6 (7) років)
Ознайомлення із соціумом 1 2 2 3
Ознайомлення з природним довкіллям 1 1 1 2
Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо)1 4 4 5 5
Сенсорний розвиток 2 - - -
Логіко-математичний розвиток - 1 1 2
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2 3 3 3
Здоров’я та фізичний розвиток2 2 3 3 3
Загальна кількість занять на тиждень 10 11 12 15
Додаткові освітні послуги : - хореографія - театралізована діяльність - англійська мова - образотворча діяльність - комп’ютерна грамота - тощо - 3 з них:
1
1
1
4 з них:
1
1
1
1
5 з них 2
-
-
2
1
Максимальна кількість занять на тиждень3 10 14 16 20
Максимально допустиме навчальне навантаження на тиждень на дитину (в астрономічних годинах) 1,4 3,5 5,3 8,3

Форми організації діяльності дітей:

інтегровані, комплексні, індивідуальні, індивідуально-групові, групові, фронтальні заняття.
Життєдіяльність дітей наповнюється цікавим змістом упродовж кожного дня й усього вікового періоду. При цьому орієнтиром у доборі засобів розвивального, виховного та навчального впливів на особистість є психологічний вік дитини та її життєвий досвід.

/Files/images/oformlennya_saytu/images1.jpeg

Освітні завдання реалізуються через лінії розвитку:

  • Фізичний розвиток дітей в усіх вікових групах відбувається з урахуванням вікових можливостей дітей. Діти заохочуються до участі в руховій діяльності разом з однолітками і дорослими, привчаються до загартування , вчаться користуватися основними гігієнічними засобами. Організація дитячої життєдіяльності передбачає різноманітну рухову активність. З метою розвитку рухових якостей в кожній віковій групі створено куточки самостійної рухової діяльності, які наповнені різноманітними атрибутами для виконання загально розвиваючих вправ та окремих основних рухів.
  • Соціально-моральний розвиток: особлива увага приділяється розвитку в дітей довільної поведінки. Вихователі вчать дітей бути приємними з людьми, які їх оточують, використовувати різні моделі поведінки з близькими та чужими людьми. Створено умови для формування у дошкільнят моральної свідомості. В усіх вікових групах оформлено куточки за основними принципами Декларації прав дітей та положеннями Конвенції ООН про права дитини.
  • Емоційно-ціннісний розвиток: зусиллями вихователів збагачується внутрішній світ дітей позитивними емоціями,їх перебування в закладі насичується приємними враженнями, створюється позитивний психологічний клімат.
  • Пізнавальний розвиток реалізовується завдяки двом векторним напрямкам: загальнопізнавальному та логіко-математичному. Діти обстежують предмети, об’єкти, людей, порівнюють їх між собою. Виробляють звичку покладатися на власний досвід при вирішенні різних проблем. Розширювали уявлення, збага­чували враження про предмети, об’єкти природи, людей, явища суспільного життя, самого себе.
  • Мовленнєвий розвиток: вся робота спрямовується на розвиток слухових відчуттів та вміння правильно вимовляти слова. Діти вчаться слухати, чути й розрізняти інтонації голосу дорослого, звуки природи, музичних інструментів, розвивають мовне дихання шляхом приспівування голосних звуків. Паралельно збагачується словниковий запас дітей з усіх сфер життєдіяльності, граматичні та комунікативні вміння. Щоденною формою роботи є робота з дитячою книжкою.
  • Художньо-естетичний розвиток: реалізація завдань з художньо-естетичного розвитку відбувається завдяки реалізації завдань з зображувальної діяльності (малювання, ліплення, аплікації), ознайомлення з творами образотворчого та художнього мистецтва.

/Files/images/oformlennya_saytu/images1.jpeg

/Files/images/montoring/DSCN8756.JPG /Files/images/montoring/IMG_20180913_104858.jpg /Files/images/montoring/IMG_20180913_103911.jpg /Files/images/montoring/IMG_20180913_104110.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 401