/Files/images/oformlennya_saytu/18777.jpg Блокнот методиста


Я РАДА ВІТАТИ ВАС

НА СТОРІНЦІ "БЛОКНОТ МЕТОДИСТА"

/Files/images/oformlennya_saytu/850722678.gif

"...УСПІХ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ - ЦЕ ВІРНО СПЛАНОВАНИЙ І КЕРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС..." /ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ/

/Files/images/oformlennya_saytu/850722678.gif


Я ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОї ОСВІТИ

/Files/images/bloknot_metodista/DSCN2507.JPG

ГАВРИЛЕНКО ОЛЬГА ДАНИЛІВНА


...Безпосередньо метою моєї методичної роботи в дошкільному навчальному закладі - це є підвищення педагогічної майстерності вихователів і педагогічного колективу, розвиток їх творчого потенціалу, що значною мірою сприяє зростанню освіченості й вихованості дітей.
/Files/images/2016-2017_nr/pedradi/DSCN1108.JPG /Files/images/shdn/schen/movlennya/103_0968.JPG
/Files/images/2016-2017_nr/mayster-klas/rayon_medaosvta/DSCN2580.JPG /Files/images/2016-2017_nr/shkola_doshklnih_nauk/schen/DSCN0962.JPG


Методична робота суттєво впливає на якість і ефективність навчання і виховання, на кінцеві результати роботи дошкільного закладу, тому правомірно розглядати методичну роботу як важливий фактор управління.
/Files/images/2016-2017_nr/shkola_doshklnih_nauk/berezen/medaosvta/DSCN2014.JPG /Files/images/shdn/schen/ekologya/103_0846.JPG
/Files/images/2016-2017_nr/shkola_doshklnih_nauk/schen/DSCN0974.JPG /Files/images/2016-2017_nr/shkola_doshklnih_nauk/berezen/medaosvta/DSCN2055.JPG


Діяльність вихователя-методиста спрямована на вирішення пріоритетних і невідкладних задач, тому я проектую, визначаю її зміст за всіма складовими фунуцій управління: інформаційно-аналітичною, мотиваційно-цільової, планово-прогнастичної, організаційно-виконавської, контрольно-діагностичної і регулятивно-корекційної.
ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ФОРМ РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ Я ВРАХОВУЮ, ПЕРШ ЗА ВСЕ, СКЛАДНІСТЬ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ І ЗАДАЧ.

/Files/images/oformlennya_saytu/850722678.gif


В 2023 / 2024 навчальному році діяльність нашого закладу дошкільної освіти, в умовах воєнного стану, спрямована на вирішення:

Методичної теми: "Забезпечення якісної освіти шляхом інтегрування випереджаючої освіти для сталого розвитку у освітній процес".

ПРІОРИТЕТНИХ ЗАВДАНЬ:

1.Активізувати роботу щодо формування економічної соціалізації дошкільника у контексті освіти для сталого розвитку.

2.Продовжити виховання у дошкільників патріотизму. який є невід'ємною складовою морально-етичного виховання.

3. Продовжити реалізацію завдань з STRIM-освіти через формування культури інженерного мислення у дошкільників.

/Files/images/oformlennya_saytu/850722678.gif

/Files/images/bloknot_metodista/DSCN0060.JPG Мої публікації

Назва роботиРік видання, видавництво Коротка анотація Рівень схвалення
Проектний підхід в організації життєдіяльності дошкільникаЖурнал "Джерело педагогічної майстерності"
2011 рік
Головне управління освіти і науки харківської державної адміністрації та Харківською академією неперервної освіти
Представлені розробки навчальних проектів з дітьми дошкільного віку Методичною радою Харківської академії неперервної освіти.

Протокол № 3
від 15.09.2011
Проектна культура як частина професіоналізму педагогів дошкільного закладуЖурнал "Управління"
2015 рік
Видається за сприяння Міністерства освіти і науки, національної академії педагогічних наук України
У статті йдеться про специфіку використання методу проектів у роботі вихователя-методиста з педагогами, особливості проектного управління в межах проектної діяльності, подано практичний матеріал для роботи з педагогами. Методичною радою методичного центру управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради

Протокол № 4
від 27.12.2013
/Files/images/oformlennya_saytu/850722678.gif

/Files/images/2017-2018/vdkritiy_pokaz/pls_2/DSCN8612.JPG /Files/images/2017-2018/vdkritiy_pokaz/pls_2/DSCN8616.JPG /Files/images/2017-2018/vdkritiy_pokaz/pls_2/DSCN8561.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 2025